Bani pe net din job online,joburi online,loc de munca online acasa,job online part-time pentru toti

Joburi online,joburi freelanceri,scriitori de articole,bani pe net din joburi mici fara blog

Ai nevoie de bani ? Munceste de acasa in job pe net !

Banipenet4all prezinta idei de munca la domiciliu si idei de joburi online din care se castiga bani pe net.
Munca la domiciliu este solutia ideala pentru toti cei care navigheaza fara tinta pe Internet si cauta un job.Job online este solutia pentru toti cei ce navigheaza pe Internet si cauta munca la domiciliu..
Banipenet4all a cautat, a descoperit si iti prezinta solutii de munca la domiciliu din care sa castigi bani pe net.
Tu alegi dupa priceperea, nevoia si timpul pe care vrei sa-l aloci. Dar, daca ai nevoie de bani, invata sa muncesti pe net. Solutii simple sau mai complicate, pentru elevi, studenti, mamici, bunici si nepoti mai priceputi in ale Internetului, pentru toti se gaseste cate o idee de job online in blog.

Cum am rezolvat problema read more in blog



Sincera sa fiu, imi doream de mult sa-mi fac postarile mai scurte in homepage dar nu am reusit niciodata sa gasesc un tutorial convenabil. De cate ori am incercat sa introduc codurile date, de atatea ori primeam erori.

De curand, motorul de cautare de la Google m-a fericit cu un raspuns la cautarile mele repetate. Este aproape ridicol de usoara rezolvarea , dar, daca mai este si un alt blogger incepator in situatia mea, ii va fi de folos postarea.

Si sunt convinsa ca sunt inca multi bloggeri noi ce cauta rezolvarea, pentru ca i-am vazut discutand si intreband pe alte bloguri.

Asadar, iata cum am rezolvat problema de read more in blogul meu:

Daca vrei sa aplici read more in postari deja publicate, este munca mai multa, trebuie sa le republici dupa ce faci schimbarile. Eu asa am facut

Deci: intri in postare, in html, si acolo unde vrei sa intrerupi postarea scrii codul <!--more-->

Sigur, poti sa fii si in modul text, si atunci, pur si simplu pui cursorul unde vrei sa intrerupi , dai click si activezi butonul de inserare a pauzei din bara editorului. Daca treci in HTML vezi ca iti apare codul de sus.

Salvezi, publici, si gata !

Ei.. dar mie nu imi iesea figura ! Asa ca am verificat in sablonul html expandat daca am codul
<b:if cond='data:post.hasJumpLink'> <div class='jumplink'>
<a expr:href='data:post.url + "#more"'><data:post.jumpText/></a>
</div>
</b:if >

dupa codul <data:post.body/>

Era acolo, deci nu se justifica problema. Am aflat ca mai sunt cativa pasi de facut pe care nu stiam ca trebuie sa-i aplic innainte. Iata care:

Mergi in setari, feed de site, alege ‘se permit feeduri pe blog pana la pauza de inceput’. Atentie, trebuie sa ai activate comentarii pe pagini separate, ceea ce presupune ca ai activate si pagini de postari separate. Salveaza setarile, si gata, ai read more pe blog.
De ce va spuneam de Google ?

Pentru ca suportul sau mi-a dat raspunsul ! Daca ai o problema studiaza si tu aici

Citeste si despre google plus si fotografiile blogului, te intereseaza, sigur !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc de vizita. Astept un comentariu interesant si util. Va astept si alta data cu drag, sa descoperim impreuna cum se fac bani pe net din job online.

Linkurile de afiliat si micile tale afaceri nu se admit in comentarii.
Daca nu stii cum se fac comentariile, citeste articolul cum sa faci comentarii utile pe bloguri, mai intai.


Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

GO TO TOP