Bani pe net din job online,joburi online,loc de munca online acasa,job online part-time pentru toti

Joburi online,joburi freelanceri,scriitori de articole,bani pe net din joburi mici fara blog

Ai nevoie de bani ? Munceste de acasa in job pe net !

Banipenet4all prezinta idei de munca la domiciliu si idei de joburi online din care se castiga bani pe net.
Munca la domiciliu este solutia ideala pentru toti cei care navigheaza fara tinta pe Internet si cauta un job.Job online este solutia pentru toti cei ce navigheaza pe Internet si cauta munca la domiciliu..
Banipenet4all a cautat, a descoperit si iti prezinta solutii de munca la domiciliu din care sa castigi bani pe net.
Tu alegi dupa priceperea, nevoia si timpul pe care vrei sa-l aloci. Dar, daca ai nevoie de bani, invata sa muncesti pe net. Solutii simple sau mai complicate, pentru elevi, studenti, mamici, bunici si nepoti mai priceputi in ale Internetului, pentru toti se gaseste cate o idee de job online in blog.

Script suspicios pe blog ?



Update: acest articol scris in august 2011 face referire la utilitatea unui site si acum valabil, unmaskparazites, de aceea il pastrez aici. Nu am reverificat toata informatia de aici, dar daca ai timp, o poti face tu. Ce pot sa-ti spun sigur este ca si acum blogul meu apare cu script suspicios dar nu a cauzat nimic deosebit.

Articolul vechi:

O saptamana de zile am stat cu teama ca sarmanul meu blog va fi calificat de Google ca nesigur si suspicios.

Unmaskparasites, site-ul unde imi verificam destul de des blogul si pe care vi l-am recomandat si voua, dragii mei colegi bloggeri debutanti, in monitorizare blog-primii pasi, mi-a tulburat o saptamana intreaga linistea, calificandu-mi zilnic blogul ca avand script suspicios.

In fiecare zi intram in HTML si nu intelegeam ce se intampla . Am eliminat o multime de widgeturi, le-am copiat din nou codurile din site-urile de origine si le-am atasat iar, eram disperata. Am pierdut inscrierea in nu stiu cate directoare pe motiv ca blogul e in constructie, site-uri de traffic exchange mi l-au suspendat pe acelasi motiv, iar eu nu intelegeam nimic.

Am apelat chiar si la alti colegi mai mult priceputi, sa ma ajute, disperarea ajunsese la cote maxime. Ti-am mai vorbit de colegi priceputi si in articolul despre cum am reusit sa ascund navbarul din blog. Nu de alta, dar nu va mai puteam informa, si eu chiar o iau in serios ! Nu merg nici in vacanta !

Azi m-am linistit complet. Cu ideea unui coleg mai tanar am facut ceea ce nu m-as fi gandit vreodata sa fac. Si iata ce am obtinut:

Vezi title: Official Google Webmaster Central Blog
Daca nu este lizibila foto, poti sa verifici si tu.Titlul si url-ul se vad bine.
Blogul webmasterilor de la Google, googlewebmastercentral.blogspot.com , in conceptia unmaskparasites este suspicios !

Asadar m-am linistit complet.

Ce ti-e si cu bugurile astea ! Thanks, dorm si eu linistita.

Asadar, daca iti verifici blogul cu unmaskparasites, nu uita nici o clipa ca este in faza beta si are cateodata, rateuri. Sau poate ca nu ?

Trebuie sa recunosc insa, ca in alte situatii mi-a fost de un real folos, asa ca vi-l recomand din nou.

Si oamenii gresesc, darmite masinile !

Daca esti un blogger la debut si ai timp, poti sa mai vizitezi si alte articole din categoria blog, sigur iti aduc informatii utile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc de vizita. Astept un comentariu interesant si util. Va astept si alta data cu drag, sa descoperim impreuna cum se fac bani pe net din job online.

Linkurile de afiliat si micile tale afaceri nu se admit in comentarii.
Daca nu stii cum se fac comentariile, citeste articolul cum sa faci comentarii utile pe bloguri, mai intai.


Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

GO TO TOP